Monday, March 17, 2014

Iartă-l, Părinte! Era doar mic

Fii Tu primul care iartă! | de veghe...
E posibil să fi gândit eronat Să fi simţit eronat Să fi acţionat în baza unor criterii false Dar atunci, totul părea corect. asmc Şi, de fapt, asta contează. Să faci ce simţi că e corect atunci Să nu faci răul cu intenţie Să-l faci pentru că s-a îmbrăcat în haina Binelui şi tu l-ai confundat Aşa că ochii mi s-au deschis Mari şi verzi Plini de lacrimi N-am nimic să-mi reproşez. Mă plac din cap până-n picioare. asmc Sunt exact ceea ce mi-am dorit să fiu. Mi-am atins toate scopurile. Sunt fericită. Şi autentică. Discrepanţele sunt doar iluzii Aşa că m-am iertat Am cei mai frumoşi ochi din lume. Dacă lumea nu ştie asta, atunci lumea nu are ochi. View Full Profile → Blogs I Follow Arina Delcea Povesti verzi - Jurnalul unui infidel Florentin Mangu. Pagina personala Daniela Blog deliorman1950 Calea spre succes Breasla Teleormanului CRONICA REZERVISTULUI Hipertensiv asmc divina comedie domestica Elena Dragomir Subconstientul genial Juliacastorp's asmc Blog Dorian`S Blog Suburbia iBraila Desperate for your voice fallenindreamm.wordpress.com Blogul EDITURII EXCELSIOR ART Blog Florin Ravdan asmc Simple Pleasures Ratzone's Blog Mélanie's crossroads... ChGabriela's Blog David Ionel Romulus-blog EARTH CHANGE MZ Strada unde soarele mai răsare din când în când Pishky's Blog andrei plimbarici Coffee. Morning Coffee. Vultureşti Mai in gluma, mai in serios... ;) Artele şi ştiinţele vieţii natycalinescu Cu capul în nori... doarlitere notițe în sufletul meu endorfinul intrenoaptesizi Lost inside D-ale copilăriei Wildrosec's Blog Follow Blog via Email
Recent Posts Eram deja acolo… Secretul (fragment) Secretul (fragment) Cine vine lângă mine în pustiu? Secretul (fragment) Recent Comments Carmen Dumitrescu on Nu mă vei pierde! asmc beheader69 on Nu mă vei pierde! Klau on Secretul (fragment) Dan on Cine vine lângă mine în p… Carmen Dumitrescu on Secretul Archives March 2014 February 2014 January asmc 2014 December asmc 2013 November 2013 October 2013 September 2013 August 2013 July 2013 June 2013 May 2013 April 2013 Categories Despre tine… Despre şarpe… Meditaţii asmc nocturne Uncategorized Meta Register Log in Entries RSS Comments RSS WordPress.com
Iartă-l, Părinte! Era doar mic… Se risipea în ceilalţi şi în propriile cuvinte. În fricile lui esenţiale. Era un neputincios. Acum ştiu asta… Nu ştia cine e… De fapt, a fost vina mea! Am văzut în el mai mult decât era… Am crezut că în el e Binele, Adevărul şi Viaţa. Am crezut că dacă are ochii vii, trebuie să fie viaţă undeva în el. Nu e vina lui că n-a fost nimic din ce-am văzut eu. Nu e vina lui că nu s-a ridicat în ochii mei la nivelul umbrei pe care i-am construit-o! Nu e vina lui!
Iartă-mă pe mine! Că l-am făcut să creadă că poate… Că poate fi cine vrea el să fie. Că i-am spus că dintre toate spiritele pe care le-am întâlnit, e cel mai frumos. Iartă-mă pe mine pentru că n-am văzut ipocrizia, făţărnicia, minciuna, non-sensul… Iartă-mă pe mine că mi-am refuzat fericirea, chiar în timp ce o căutam. Iartă-mă că l-am lăsat să mă tăvălească prin noroi şi că i-am simţit sângele pe limbă şi rănile în carne. Că am ales să-i port durerile şi frustrările. Că m-am rănit singură. Iartă-mă pentru fiecare lacrimă, pentru fiecare vis, pentru fiecare dorinţă… Nu eram eu… Era el… El plângea prin mine. El visa prin mine. El dorea prin mine… asmc Scria prin mine…
Iartă-ne pe amândoi! Ne-am jucat de-a lupta, de-a iubirea, de-a jocul… Nici măcar să ne iubim cum trebuie n-am ştiut. Şi nici să ne rănim aşa cum am fi meritat… Ne-am păstrat moi şi calzi. De la început până la sfârşit. Iartă-ne, Părinte! Am fost mici… Crezând că suntem îngeri. Că eu zbor şi că îl trag după mine printre nori. El n-a văzut norii niciodată şi mie mi-a fost mereu frică de reptile. Iartă-ne, Părinte, că n-am ştiut să ne iubim. Şi nici să ne rănim… Iartă-ne că am fost morţi şi insipizi. Că am fost convenţionali şi stupizi. Iartă-ne că ne-am jucat. Ştiu că unele jocuri nu se iartă. Dar Tu poţi orice. Iartă-ne asta amândurora. asmc Şi dacă trebuie să port doar eu urma cuţitului, o voi purta. Cu fruntea sus şi ochii către Tine.
Iartă-l că nu ştie nimic. asmc Că nu înţelege nimic. Că nu vede sensul sacrificiului. Că nu vede urma cuţitului de pe tot pieptul meu. Că vede doar ceea ce vreau eu să vadă. Nu-i deschide mintea! Nici inima! Lasă-l acolo, în întuneric. El nu poate zâmbi decât în întuneric. Iartă-l Tu pentru mine! Şi eu îţi promit că într-o zi o să-l privesc cu milă. Şi-l voi ierta. Dar îţi cer chiar atât de mult dacă te rog să-l ierţi Tu primul?
Enter your comment here...
Da! Sunt feministă! Nu! Nu urăsc bărbaţii!
Offending stupid people asmc since 1-st of August 2013 : Nu te îngrijora de ceea ce gândesc oamenii - nu li se întâmplă prea des.
Simple Pleasures
andrei plimbarici asmc
Specializarea asmc într-o singură di

No comments:

Post a Comment