Thursday, March 13, 2014

Responsabilitatea juridica pentru comentariile postate de catre cititori pe siteul nostru apartine e

De veghe-n lanul cu Dragobeți
Credinta ta Aproape editorial Oamenii și faptele lor Patru lăbuțe sms tracker Stihuri rătăcite sms tracker Povesti de viata Pur si simplu sms tracker Știrea zilei Reportaj la patru mâini Contact EM Mistere dezlegate parțial RSS Feed Twitter
-…Și te strânge-un ciorap, nu?
Cobor. Reușesc să nu cad pe scări și nici să mă împiedic de-un excavator lăsat în mijlocul poienii, scuze, mijlocul drumului. Deschid ușa la Artizanescu , aprind lumina. Și ce-mi văd ochii? Dragobeții, fete și feciori, pe care abia-i adusesem la noi, se certau ca la balamuc când se termină pastilele. Mai aveau nițel și se-ncăierau serios.
Nu-mi venea să cred! Perechile de Dragobeți sms tracker ieșiseră singurele din pungulițele de ambalaj și se…desperecheaseră. Fiecare s-a cuplat cu cine-a vrut. Roșcata Didina sms tracker era cu mustăciosul, blonda, cu ăla cu ochii verzi, obraznic, brunețica l-a luat pe unul cu ochii albaștri și gura mare, un scandalagiu, părea chiar beat. Se pupau cu foc, se hârjoneau și râdeau de le pârâiau țoalele. sms tracker Cei care rămăseseră singuri zbierau, plângeau, cereau RĂZBUNARE!
Și mi s-a făcut milă de Dragobeții părăsiți! I-am luat pe fiecare-n parte, i-am mângâiat, i-am aranjat, le-am cântat și i-am potrivit cu cine am considerat eu, fără să-i mai întreb. Și bine am făcut! În cinci minute s-au liniștit. După zece, deja se pupau. Așa i-am lăsat și eu, că mi-era somn și trecuse deja de miezul nopții.
Despre admin Editura MATEESCU a luat fiinţă în luna august a anului 2008 din iniţiativa a doi jurnalişti bucureşteni, Dana Fodor și Răzvan Mateescu care au lucrat ca reporteri speciali în cadrul mai multor cotidiene centrale şi reviste. Aceştia vor să împărtăşească publicului larg câte puţin din experienţa lor de aproape două decenii pe tărâmul presei scrise. Niciun comentariu
Google+ Categorii Animale (31) Aproape editorial (298) Articolul zilei (7) Bucureștii de noapte (5) Bunatati sms tracker de la Muchitza (3) Cartea pe blog (36) Aventurile lui Bâz – Bâz cel isteț (1) Fetițele din cimitirul roșu (14) Inimioară de cățel (1) Ce mai citim? (1) Concurs Editura MATEESCU (6) Copiii spun lucruri haioase (21) Credinta ta (57) Cum am devenit informatoare (11) DANIEL CIRIPESCU (4) DOSARELE X in Romania (13) Dulce ca fierea e temnita patriei (1) Erotice (1) Fără categorie (19) Mistere dezlegate parțial (33) O lume nebuna (4) Oamenii și faptele lor (133) Opinii interesante (4) Patru lăbuțe (24) poezie (20) Povești de trezit România (60) Povesti de viata (154) Povesti triste (8) POVESTILE lui ANDREI (16) Pur si simplu (114) Reportaj la patru mâini (88) România imposibilă (16) Sănătate cu bani puțini (25) Senzaționalul de lângă noi (4) Stihuri rătăcite (29) Știrea zilei (204) TEMBELĂ PÂNĂ LA MOARTE (6) Țepele noastre (7) Tradiții de la noi (10) Trimise de cititori (39) TURISM DE SEZON (2) Viata la bloc (13) Vitrina cu infractori (12) ZappingTV (25)
Linkuri sponsorizate ABC – ANTREPRENORI Blidare Consultant marketing Icoane pictate pe sticla Linguri sculptate din lemn Magazin online artizanat Magazin online la cheie Pret magazin online Realizare magazin online Dam click pe: ADEVARUL DESPRE DACI ADRIANA TIRNOVEANU – Brasov ALMANAHELE GOAGAL ANCHETATORUL MONDEN ASOCIATIA TERAPIA SUFLETULUI AVENTURI PRIN RESTAURANTELE LUMII DAN TANASA DAN TERTECI DINCOLO DE ILUZII FATA DIN VIS FLAVIUS OBEADĂ – Genunchiul lumii FLORINA PACURARU GEORGIANA CAPUERDE sms tracker HOME&GARDEN INSOMNII ÎNTÂMPLĂRI SAVANTE JAVRA LOCCO.RO LUMINITA AMARIE – POEME PAREREA MEA PARINTELE IUSTIN PÂRVU POVEȘTI PENTRU COPII Revista MISCAREA ROMULUS CRISTEA – ZIARIST SENTINTA – BLOG DE ANCHETE sms tracker SPANAC STAREA PRESEI TRUFE SI AGURIDE – literatura si nu numai UNIVERSUL MEU VICTOR RONCEA VIOREL ILISOI ZAMFIR TURDEANUL ZOLTY din Bogata
Vrei sa scriem împreună povestea ta de viață? Ai vreo întâmplare haioasă? Vrei să plângi pe umărul cuiva? Trimite-ne un e-mail pe adresa: contact@edituramateescu.ro sau dă-ne un telefon: 0729 00 19 13
Comentarii recente admin în Misterul de la mănăstirea Chiajna Ciprian în Misterul de la mănăstirea Chiajna maria în Cum să-ți liniștești dușmanii maria în Cum să-ți liniștești dușmanii Eliza în Orașul de pe geantă
Articole recente sms tracker Să facem curățenie! Eliza Petrăchescu: Aştept să mă împac cu ideea că nu sunt nemuritoare Un an, trei luni și trei săptămâni… Alba-neagra cu prețuri la hipermarket Aurolaci cu adresă de e-mail
Director Gratuit Comentarii recente admin în Misterul de la mănăstirea Chiajna Ciprian în Misterul de la mănăstirea Chiajna maria în Cum să-ți liniștești dușmanii maria în Cum să-ți liniștești dușmanii Eliza în Orașul de pe geantă Termeni si conditii
Responsabilitatea juridica pentru comentariile postate de catre cititori pe siteul nostru apartine exclusiv acestora. Ne rezervam dreptul sms tracker de a elimina mesajele care nu se refera la subiectele abordate sms tracker de noi, cele cu un caracter jignitor, antisemit, xenofob, rasial, etc.( Editura MATEESCU)


No comments:

Post a Comment